wtorek, 9 kwietnia 2013

Prolog


Może zacznę od początku . Nie lubię o sobie mówić , bo nie jest to ciekawe , ale jak muszę no to okey ..
Mam na imię Cassie , ale znajomi /przyjaciele mówią mi Cass . Jestem wybuchową 19-latką . Czasami jestem miła ,a czasami umiem powiedzieć kilka słów za dużo . Zajmuję się fotomodelingiem , ale tylko gdy naprawdę muszę .
Eleanor jest moją przyjaciółką , praktycznie odkąd pamiętam . Obecnie razem mieszkamy w Menchesterze , w małym apartamentowcu . Jestem singlem i jak na razie nie chcę tego zmieniać chyba , że ktoś na to zasłuży .
Lubię poznawać nowych ludzi i jestem otwarta na świat . Interesuję się modą i muzyką . A i jeszcze jedno !
Mam brata w tym samym wieku co ja . Jak każde rodzeństwo od czasu do czasu się kłócimy , ale jestem w stu procentach pewna , że skoczylibyśmy za sobą w ogień . Z domu wyprowadziłam się w wieku 18 lat . Z rodzicami mam dobry kontakt , choć rzadko się widujemy . Pochodzę z Holmes Chapel i tak , znam Harry’ego Styles’a , chociaż o nim wolałabym nie mówić . Dlaczego ? Dowiecie się w swoim czasie ..Tak jak mówiłam z początku , moja ‘ biografia’ nie jest zbyt ciekawa , ale cóż poradzić 

*** 
Proszę , dla Was prolog . 
Będą SZCZERE komentarze ? Mam nadzieję , że tak : ) 

10 komentarzy:

  1. Mmm… ciekawie sie zapowiada… Czuje tu drugie dno… xd
    Po samych bohaterach i prologu już znać temat :) świetnie! Czekam na nn! :) oby szybko ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie. Kiedy 1 rozdział?
    real-life-sophie.blogspot.com

    alisononedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba tajemniczy prolog. Mam nadzieję, że ty również zaczniesz czytać mojego bloga i dodasz się do obserwatorów ;)
    http://nowademi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się zapowiada ale Cassie to skrót imienia Cassandra a ty jeszcze wracasz do Cass... Ogółem to jest ciekawie jak na początek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super się zapowiada, oczarowałaś mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoooodziaśne!!! <333 Spadam czytać :)

    OdpowiedzUsuń