wtorek, 9 kwietnia 2013

Powitanie + Bohaterzy

Hey ! 
Witam na moim drugim blogu . 
Pierwszy : One Way Or Another
Oczywiście tamtego nadal piszę , ale wpadło mi do głowy nowe opowiadanie i postanowiłam się nim z Wami podzielić . Liczę na SZCZERE komentarze . Jakbyście mogli polecajcie moje blogi innym i komentujcie , bo każdy komentarz daje mi OGROMNĄ motywację <3 
Nie zanudzam już i przedstawiam bohaterów :

Cassie Shay [19 lat ]
'Miałam nadzieję , że to wszystko jest snem ..Jednak to rzeczywistość'

Eleanor Calder [ 19 lat ]

' Jestem szczęśliwa , ale widząc smutek na jej twarzy ..to szczęście gdzieś odchodzi '

Harry Styles [ 19 lat ]

'Można nienawidzić i jednocześnie kochać ? Jak widać ..można '

Louis Tomlinson [ 21 lat ]

' Ktoś musi im w końcu uświadomić , że coś do siebie czują ..I tym kimś będę ja '

Niall Horan [ 19 lat ]

'Cieszę się , że zasłużyłem na to by być jej przyjacielem '

Zayn Malik [ 20 lat ]

' Czy ta dwójka nie widzi , że między nimi aż iskrzy ? '

Liam Payne [ 19 lat  ]

' Kochamy go jak brata i naszym obowiązkiem jest mu pomóc '

Perrie Edwards [ 18 lat ]

' Z nimi to dwa światy ..ta się wypiera i ten się wypiera '

Danielle Peazer [ 24 lat ]

' Nic nie obiecuję , ale spróbuję im pomóc '

Zaraz wstawię prolog : ) Liczę na komentarze pod tym postem , jak i następnym ! 
Styles'owa ♥







3 komentarze: