niedziela, 14 kwietnia 2013

Liebster Award

Bardzo , bardzo dziękuję za nominację !
Jejku ! Jak ja się cieszę ♥

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " Dobrze Wykonaną Robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daję możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów ( informujesz ich o tym ) i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga , który Ciebie nominował.


Pytania od Magda ! :
1.Imię ?
Odp . Adrianna 
2.Wiek ?
Odp. 13 lat 
3.Skąd jesteś ?
Odp. Polska , Lubuskie ; )
4.Dlaczego One Direction ?
Odp . One Direction dlatego , bo tworzą piękną muzykę (jak dla mnie xd ) 
Dlatego ,że są zabawni i tak kochają swoich fanów .
5. Masz gadżety z 1D ?
Odp. Mam 
6. Jesteś Larry Shipper?
Odp. Nie jestem 
7.Jesteś Mixer lub Belieber ?
Odp. Jestem to i to : ) 
8.Tolerujesz dziewczyny , chłopaków ?
Odp . Taaak ! 
9.Gdzie chciałabyś zamieszkać ?
Odp. W Londynie 
10. Od kiedy słuchasz 1D ?
Odp. Od początku tych wakacji 
11.Masz jakiś talent ?
Odp.Umiem tańczyć . Dużo osób mówi mi , że umiem śpiewać . Umiem grać w piłkę nożną . I mam nadzieję , że umiem pisać . 

Nominowani przez mnie :
Niestety nie mam więcej :c 
Pytania od mnie :
1. Jak masz na imię ?
2. Co sądzisz o moim blogu ?
3. Od kiedy jesteś Directioners ?
4. Masz jakieś zwierzę ( jakie ) ?
5. Jak chciałabyś mieć na imię ?
6. Ulubieniec z One Direction ?
7. Do jakich fandomów jeszcze należysz ?
8. Mieszkasz w domku czy mieszkaniu ?
9. Ulubiona piosenka ?
10. Ulubiony film ?
11. Jaki masz talent ?
Jeszcze raz OGROMNIE dziękuję za nominację !
Pozdrawiam ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz