wtorek, 23 kwietnia 2013

Libster Awards

Wow ! 
Druga nominacja .
Dziękuję  , bardzo dziękuję !
Rozdział dodam dzisiaj wieczorem , albo jutro , bo mam dużo nauki. 
Nominacja od Paulina Paula :

1.Jak masz na imię ?
Odp.Adrianna
2.Ulubiony zespół lub wokalista/ka
Odp. One Direction , Justin Bieber , Little Mix 
3. Ulubiona piosenka?
Odp.Nie umiem wybrać 
4. Czemu zaczęłaś pisać?
Odp. Bo czytałam inne blogi i postanowiłam spróbować
5. Ulubiony dzień tygodnia?
Odp. Wszystkie wolne xd
6. Ulubiony członek z One Direction?
Odp. Wszyscy , ale jak mam wybierać to Harry i Niall
7. Twoje Hobby?
Odp. Taniec , śpiew, piłka nożna , pisanie
8. Ile masz lat?
Odp. 13
9. Jakiego bloga lubisz czytać?
Odp. Jak mi się któryś spodoba , to czytam : )
10. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Odp. Wygłupiać się z przyjaciółką xd
11. Jak  wakacje to gdzie?
Odp. Góry , morze , u babci i Londyn <3

Moje nominacje :
To tyle , bo jak na razie nie mam więcej ; )
Moje pytania :
1. Co sądzisz o moim blogu ?
2.Jak masz na imię ?
3.Ulubiona piosenka ?
4.Ulubiony kolor ?
5. Czemu zaczęłaś pisać ?
6. Czemu One Direction ?
7. Wymarzone wakacje ?
8.Co chciałabyś osiągnąć ?
9. Ulubiona potrawa  ?
10. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś ?
11. W jakiej miejscowości  mieszkasz ?
Jeszcze raz dziękuję za nominacje i zapraszam do czytania oraz komentowania !


6 komentarzy:

  1. Strasznie dziękuje za nominację, nie spodziewałam się tego :D Wielkie dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, czekam na następny rozdział :)

    A tym czasem zapraszam do siebie! Zależy mi na komentarzach i obserwatorach! Po lewej stronie są również ankiety, miło by mi było gdybyście wzięli w nich udział! :)
    http://perfect-life-imagins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dawaj szybko następny rozdział ! : ) bo już nie mogę się doczekać : 3

    OdpowiedzUsuń