poniedziałek, 27 maja 2013

UWAGA!

Dobra, to tak na szybko, póki mam dostęp do laptopa..
Słuchajcie! Nie wiem kiedy dodam nowy rozdział..
Jak już niektórym wiadomo, mam remont w domu, co wiąże się z chwilowym zamieszkaniem u babci.
Niestety..tam NIE MA internetu.
Po prostu nie mam jak dodać, a nawet czegoś sprawdzić.
Teraz wróciłam ze szkoły  do domu i z racji, że laptop był włączony, postanowiłam do Was napisać..Chociaż mnie pośpieszają..
Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie.
Również chciałabym Wam podziękować za 7000 tysięcy wejść, 33 obserwatorów i tyle komentarzy pod rozdziałami.
Aż trudno mi uwierzyć, że w ciągu półtora miesiąca Ja i Wy osiągnęliśmy tak wiele.
Bez Was, teraz by mnie tu nie było.
+ trochę mi się to przedłużyło, ale wyciągnęłam od mamy jeszcze 5 minut.
Bardzo dziękuję za 4 nominację do Libster Award!
Pytania od yeah_BABY!
1.Imię?
Odp.Ada.
2.Ulubiony zespół?
Odp.One Direction i Little Mix.:)
3.Ulubiony wokalista?
Odp. Harry Styles,Niall Horan, Louis Tomlinson,Zayn Malik, Liam Payne i Justin Bieber.:)
4.Ulubiona wokalistka?
Odp. Perrie Edwards i Selena Gomez.:)
5.Ulubiony aktor?
Odp. Borys Szyc.
6.Ulubiona aktorka?
Odp. Selena Gomez.;p
7.Najlepsza potrawa?
Odp. Schabowe mojej babci.xd\
8.Kolor oczu?
Odp. Niebieski.:)
9.Ulubiony język?
Odp. Polski.;p
10.Twoja największa wada?
Odp. Czasami bywam strasznie leniwa.:)
11.Co najbardziej w sobie lubisz?
Odp.Charakter i oczy.:)
Nie będę nominowała blogów, bo nie czytam nowych.;p
Nominowałam w poprzednich, więc wydaje mi się to niepotrzebne.:)
Jeszcze raz bardzo PRZERPRASZAM, jeżeli kogoś zawiodłam.
A teraz ' lecę ' do babci.;)

4 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster Award. Więcej informacji u mnie: http://summer-love-story-about-1d.blogspot.com/p/liebster-award.html (nominacja pod numerem IV)

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję ci że u babci nie ma internetu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, współczuje za brak neta ;(


    Osiemnastoletnie bliźniaczki w końcu mogą być razem. Avril przyjeżdża do Toronto, gdzie obecnie mieszka jej siostra bliźniaczka Taylor z ich ojcem. Dziewczyny od kilku lat nie widziały się na żywo przez rozwód rodziców. Nastolatki mają wspólne plany na przyszłość i zamierzają je jak najszybciej zrealizować. Jednak nie spodziewają się, że coś a raczej ktoś stanie im na przeszkodzie. Chcecie dowiedzieć się więcej o Avril i Taylor. Macie zamiar poznać ich historię ? Zżera was ciekawość kto zaistnieje w życiu bliźniaczek?
    Jeśli tak to zapraszam na : http://tweens-truth-hurts.blogspot.com/
    Taka jedna. - Isiia

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałam nominowana do Libster Award, ty też :) WIęcej informacji tu: http://bellieve1d.blogspot.com/2013/05/hej.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń