niedziela, 12 maja 2013

Liebster Award

Kochani!
Na samym początku chcę podziękować za trzecią nominację!
Następnie dziękuję jednej dziewczynie za to,że życzyła mi szczęścia w zawodach.
Mówię Ci przydało się.:)
Co do rozdziału, może pojawi się dzisiaj bo jestem w połowie pisania,ale dokładnie nie wiem.
Mój brat miał komunię i pewne sprawy trzeba jeszcze ustatkować.
W każdym bądź razie dziękuję za wszystko.<3

Nominacja od Magdaleny Rozpary, za co Ci ogromnie dziękuję.
1.Dlaczego piszesz swojego bloga?
Odp. Robię to co kocham. Zawsze staram się dążyć do wyznaczonego celu i jednym z nich było właśnie spróbowanie swoich sił w internecie. Na samym początku pisałam w telefonie <notatnik>, tylko dla siebie. Potem rodzice zaczęli przekonywać mnie do założenia bloga i stało się tak jak się stało.:)
2. Ile masz lat?
Odp.Mam 13 lat.:)
3.Kto najbardziej Cie uszczęśliwia i dlaczego?
Odp. Chyba tak najbardziej uszczęśliwiają mnie moi przyjaciele. Zawsze umieją mnie pocieszyć i zawsze znajdą dla mnie czas. Muszę uwzględnić tu też rodziców, którzy dają mi niesamowite wsparcie w tym co robię<nie tylko pisaniu>
4.Jaki jest twój ulubiony kolor?
Odp.Zielony.:)
5.Ile blogów czytasz?
Odp. Czytam kilka blogów,ale to takich,które naprawdę mi się podobają.:)
6.Ile blogów piszesz?
Odp.Dwa.
7.Jakie są twoje pasje?
Odp.Moimi największymi pasjami zdecydowanie są:
- Piłka Nożna
- Taniec
- Śpiew
- Pisanie
8.Twoje hobby to?
Odp.Piłka Nożna,taniec,śpiew,pisanie.:)
9.Wolisz komedie czy horrory?
Odp.Szczerze? To oglądam tylko te gatunki filmów.Jestem do nich jakoś szczególnie nastawiona,więc wybrać nie umiem.:)
10.Jak często wchodzisz na bloga?
Odp.Codziennie,w wolnych chwilach.:)
11.Często słuchasz muzyki?
Odp.Zawsze.:)

Nie będę nominować już blogów, bo nie mam już jakich.:)
Nominowałam w poprzedniej nominacji i wydaje mi się to niepotrzebne.:)
Macie jeszcze jakieś pytania? To tutaj:<klik>

2 komentarze:

  1. Twój blog na to zasługuje więc nominowana jesteś! xd ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram zasługujesz .
    Czekam na nn ! ;)

    Zapraszam do mnie

    http://loveonlyyou123.blogspot.com/2013/04/prolog.html#comment-form
    Dziewczyna , która pomaga budować dom nie do poznania . Już pierwszego dnia nie polubią się . Czy przekona się do nich ? I don't know ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń