sobota, 1 czerwca 2013

Liebster Awards x2 i informacja.

Dobra to na samym początku nominacje.:)
Bardzo chciałabym podziękować za to Pati Payne ;*
Pytania:
1.Ulubiony blog?
Odp. Uwierzcie mi, czytam dużo blogów i naprawdę nie umiem wybrać ulubionego.:)
2.Lubisz myszy?
Odp. Chyba najlepszym określeniem na to będzie, że gdy mam z nimi styczność, po prostu zaczynam krzyczeć. Czy się Ich boję? Myślę,że nie. Ale reaguje tak na Nie, bo nauczyłam się od babci.xd
3.Miałaś już ospę?
Odp. Miałam.
4.Masz twittera? Jak tak, to podaj.:)
Odp. Mam, ale nie używam.;p
5.Masz przyjaciółkę?
Odp. Mam przyjaciółkę i dwóch przyjaciół.♥
6.Jesteś zdrowa, czy chora?
Odp. Zdrowa...na szczęście.:)
7.Chorujesz na coś?( nap.białaczka itp.)
Odp. Nie.
8.Ulubiony sport?
Odp. Tylko i wyłącznie: piłka nożna.♥
9.Jaki przedmiot w szkole, idzie Ci najlepiej?
Odp. Język Polski.:)
10.Ulubiona aplikacja na telefonie?
Odp. Nie mam takiej.:)
11.Z jakiej sieci masz telefon?
Odp. Plus.
I następna nominacja od Agata Ka, za co również bardzo dziękuję.:)
1.Co Cię zainspirowało do pisania?
Odp. Szczerze mówiąc moja przygoda z blogami, zaczęła się na początku ferii zimowych. Natrafiłam na jednego bloga z już zakończonym opowiadaniem. Przeczytałam i sama zaczęłam pisać na telefonie. Potem rodzice skłonili mnie do założenia swojego bloga i oto jestem. Myślę, że zainspirowały mnie inne blogi i to będzie najbardziej trafna odpowiedź.:)
2.Masz swój ulubiony film/serial, jak tak to jaki?
Odp. Film: LOL i This Is Us( tak wiem,że jeszcze nie wyszło.xd)
Serial: Przepis na życie.:)
3.One Direction vs Justin Bieber?
Odp. Jestem Directioner i Belieber, więc nie potrafię wybrać.:)
4.Jak masz na imię?
Odp. Ada.:)
5.Jak się nazywa blog, który obecnie czytasz, jeśli w ogóle czytasz?
Odp. Czytam dużo blogów i jeśli miałabym wymieniać wszystkie nazwy, zajęłoby to więcej niż myślicie.:)
6.Co sądzisz o Honey?
Odp. Lubię ją, jako wokalistkę.Ma fajne piosenki.:)
7.Co uwielbiasz robić?
Odp. Grać w piłkę nożną, słuchać muzyki, jeść, spać, spotykać się z przyjaciółmi, pisać i dużo tego.:)
8.Jak często słuchasz muzyki?
Odp. Praktycznie cały czas.:)
9.Kto jest twoim idolem?
Odp. 1D,JB i LM.♥
10.Ile masz lat?
Odp. 13.:)
11.Co byś zrobiła gdyby ktoś chciał wziąć twoje opowiadania do książki?
Odp. Nigdy nie wiemy, co zrobimy w danej sytuacji.:)

Dobra, więc przejdźmy do informacji.
Wróciłam do domu, tylko na ten dzień, ale jutro podobno mam wrócić, że tak powiem' na stałe'.xd
Malujemy dzisiaj ściany, no i..wyciągnęłam laptopa.:)
ROZDZIAŁ PRZEWIDUJĘ NA JUTRO, ALBO PONIEDZIAŁEK.
I wiecie co?
Właśnie teraz mam ochotę, spotkać się Z Wami wszystkimi, uściskać Was i nigdy nie puszczać.
Nadal nie mogę uwierzyć w to co się dzieje.
Bo co ja takiego robię?
Tylko piszę, to co mieści się w mojej głowie.
A Wy to doceniacie i to uczucie jest niesamowite.:)
Mam nadzieję,że zostaniecie ze mną do samego końca.
Życzę udanego Dnia Dziecka.♥

3 komentarze:

  1. I nawzajem. Piszesz świetnie! I na pewno zostanę do samego końca. Czytałam dziś wszystkie rozdziały ok. 3 godzin. S a tak wciągające, że brak mi słów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie <3 będę czekać. Jak byś mogła to daj info, że już dodajesz. :) Jakbyś kiedyś miała czas to wpadnij do mnie. Adres już znasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dodaj rozdział dzisiaj tak ślicznie proszę. Jutro wyjeżdżam i będę musiała czekać dwa razy dłużej :(

    OdpowiedzUsuń