niedziela, 9 czerwca 2013

Versatile Blogger Award + naprawdę coś ważnego.

Magda, wiesz że Cię kocham, prawda?

Każdy nominowany powinien:
-podziękować nominującemu na jego blogu.
-pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie.
-ujawnić 7 faktów o sobie.
-nominować 10 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują.
-poinformować o tym fakcie, autora nominowanego bloga.

Fakty o mojej osobie:
-Kocham piłkę nożną. Gdy nie ma mnie w domu, prawdopodobnie jestem na boisku.
-Jestem oddanym kibicem Borussi Dortmund i Roberta Lewandowskiego.
-Moim ulubionym krajem jest Anglia i Irlandia.
-Mam 3 wspaniałych przyjaciół.
-Jestem strasznie wrażliwą osobą, a moja mama twierdzi, że mam podobny charakter do Niall'a.
-Mam 10 mężów: Harry,Niall,Louis,Zayn,Liam,Justin,Lewandowski,Kwiatkowski,Gotze, a 10 nie zdradzę.
-Gdy jeżdżę samochodem, musi być włączona ESKA lub słuchawki na uszach.

Blogi, które nominuję:
-Take my hand I'll teach you To dance.
-Love friends mistakes.
-Summer love.
Więcej nie nominuję.

Teraz informacja bardzo ważna dla mnie i dla czytelników tego bloga.
Zastanawiam się nad zawieszeniem bloga. Moje życie powoli traci sens i dlatego muszę coś z tym zrobić.Muszę ratować to co zaczyna od mnie odchodzić.Muszę walczyć o najważniejsze dla mnie osoby. Krótko mówiąc: staczam się i nie wyrabiam. Jesteście najlepsze i chociaż Was nie znam, wiem, że jesteście wspaniałe. Ja w tej chwili jestem nikim...Zwykłą dziewczyną z problemami, które rodzą się na nowo. Ale wierzę. Wierzę, że wszystko się naprawi. Wierzę, że znowu będę tą samą dziewczyną: uśmiechniętą. I dzięki Wam właśnie na chwilę mogę się taką poczuć. Bardzo Was proszę, napiszcie co o tym sądzicie. Mi jest ciężko, pisząc to i wiem, że może to być ostateczną decyzją...

Piosenka, dla Was od mnie. Może w połowie mnie zrozumiecie...
Niczym jeśli Wasze serca, nie uwierzą razem ze mną...




15 komentarzy:

  1. Nie chciałabym żebyś zawieszała bloga, ale to zwykły egoizm, więc jeśli czujesz taką potrzebę, to zawieś.. tylko zawieś, a nie porzuć! Mam nadzieję że wszystko ci się ułoży i znów będziesz szczęśliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie,nie, nie!
    Własnie chodzi mi o to żebyście wyrażały swoje opinie i to wcale nie był egoizm.
    Nigdy, ale to przenigdy, nie porzuciłabym tego bloga...
    Za wiele dla mnie znaczy...
    I gdy więcej osób odezwie się w tej sprawie, wtedy podejmę już ostateczną decyzję...

    OdpowiedzUsuń
  3. To tak. Nie będę egoistką i nie mam zamiaru pisać, że jesteś idiotką, która rozpoczyna coś, czego nie jest w stanie dokończyć.
    Moja opinia:
    Kochanie, wiem, że czasami jest ciężko. Są dni, kiedy po prostu chcesz zniknąć, ale wiesz co? Takie dni zawsze będą. ZAWSZE. Trzeba mieć nadzieję. Wiara czyni cuda. Serio. Jeju, jak to brzmi ^^
    Z zawieszeniem zrobisz, jak uważasz. Tylko zastanów się nad tym dobrze. Twoje życie, Twoje decyzje xx
    PS: Będę płakać, jak zawiesisz, ale zrób tak, żeby sobie pomóc ;*
    Kocham Cię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku...płaczę...
    Nawet nie wiesz ile znaczą dla mnie twoje słowa...
    Ja Ciebie też.♥

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli twoje życie traci sens, to rób to co uważasz za słuszne, wiem, że jest ciężko, ja na przykład muszę się przeprowadzić do miasta gdzie nikogo nie znam, będę kompletnie nowa nie tylko w szkole i jest mi z tym strasznie, bo tam sie wszyscy beda znac, a jesli sadzisz, ze sie staczasz to łeb do góry i stawiaj opór tym wszystkim przeciwnosciom i NIE POPADAJ W PARANOJE, bo wszystko sie jeszcze ułoży, zonaczysz, coś o tym wiem i choć teraz myślisz pewnie że już gorzej być nie może i wydaje ci się że nikt nie potrafi cię zrozumieć, to ja tak właśnie mam i możesz zawsze liczyć na moją radę, jeśli za dobrą w tym momencie decyjze uważasz zawieszenie bloga, to uszanujemy twoja decyzje, trzymaj się i nie puszczaj tego, co dla cb ważne, love
    Mar xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie chce być egoistką, ale muszę to powiedzieć NIE ZAWIESZAJ BLOGA, PROSZĘĘĘ JEST TO JEDEN Z NAJLEPSZYCH JAKIE CZYTAM, SERIO!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem co to znaczą problemy prywatne!
    Też to przeżywam, tylko że właśnie blog pomaga mi trochę od nich się uwolnić i czasami nawet je rozwiązać:)
    Uwierz, pisz to co leży ci na sercu i wtedy mam nadzieję że tak jak ja znajdziesz do tego wszystkiego rozwiązanie. Szczerze ci tego życzę:*
    Postąpisz jak uważasz. Ja podałam ci argument i możliwe że sposób na twój problem. Smutno trochę BARDZO jeśli zawiesisz bloga bo jest świetny, ale do niczego cię nie zmuszam bo wiem jak to jest w ciężkich chwilach. Pamiętaj że my wszystkie czytelniczki tego bloga jesteśmy z tobą całym sercem i będziemy nie ważne czy go zawiesisz czy nie.:) Jeśli to zrobisz to ja z pewnością będę czekać aż się 'pozbierasz' i wrócisz. Z pewnością niektórzy odejdą, ale zostaną wspaniałe osoby, które znają takie pojęcie jak życie. Życzę ci wytrwałości i znalezienia sposobu na problemy<3 Juliet
    iamabigtrouble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolałabym, żebyś nie zawieszała bloga bo świetnie piszesz i jest to jeden z najlepszych blogów jakie czytam a jest ich sporo. Lecz jeśli tymczasowe zawieszenie ma Ci pomóc w rozwiązaniu problemów to nie mam nic przeciwko.

    Każdy z nas ma cięższe dni. Ja też wiem co to problemy prywatne. I piszę żeby pozbyć się tego co "leży mi na sercu".

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma mowy!!!!!!! nIE ZGADZAM SIĘ ŻEBYŚ ZAWIESZAŁA BLOGA! Ja tu się zakochałam w twoim blogu a ty mi mówisz że chcesz "zerwać"

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieeeeee nie zgadzam sie !!!! Nie zwiedzajaj bloga !!! ~Stylesowa

    OdpowiedzUsuń
  11. JA CIEBIE TEŻ KOCHAM! ♥
    A w związku z tym, NIE POZWOLĘ NA ZAWIESZENIE TEGO BLOGA. NIE! Skoro mówisz że dzięki nam jesteś czasami uśmiechnięta to rób tak dalej by tak było! To znaczy, błagam nie zawieszaj bloga! Ja też mam problemy, i to nawet większe niż ty, ale nie załamuję się! To nie koniec świata! Życie biegnie cały czas dalej i trzeba się z tym pogodzić. Sama prowadzę bloga, ponieważ daje mi to wielką radość, a ty masz jeszcze lepiej! Spójrz ile masz komentarzy które nie chcą byś usuwała bloga. Jest on na prawdę wspaniały i genialny, a nie przeżyłabym chyba gdybyś go zawiesiła. Jestem straaaasznie ciekawa co będzie dalej w następnych rozdziałach a ty chcesz go usunąć? No błagam. Nie żebym miała jakieś wyrzuty do ciebie czy coś, ale PROSZĘ CIĘ, NIE RÓB TEGO. Ten komentarz piszę ze łzami w oczach ponieważ wiem, że może to być już ostatni na tym blogu. To strasznie przykre.. Mam nadzieję że przeczytałaś cały mój nudny monolog więc jeszcze raz PROSZĘ CIĘ JA I W IMIENIU INNYCH : NIE ZAWIESZAJ BLOGA.
    Dziękuję jeśli przeczytałaś, to dla mnie ważne. Nawet bardzo. ♥
    Pozdrawiam, trzymaj się! Trzymam za ciebie kciuki i mam nadzieję że wszystko będzie dobrze. ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrozumiemy każdą decyzję którą podejmiesz, bo masz swoje życie, którym nie możemy kierować. Zrobisz to co będziesz uważała za słuszne. Dodam jeszcze, że dziękuję za wszystkie rozdziały i czas który w nie włożyłaś, twoje opowiadanie stało się częścią mojego życia. Dziękuję jeszcze raz i pamiętaj, że masz moje wsparcie. <3
    Zapraszam także do mnie: http://five-boys-and-five-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie proszę nie rezygnuj <3 super jest ten blog <3 miło by było jak byś wpadła do mnie i skomentowała coś <3 http://naszeniespelnionemarzenia1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie to jeżeli faktycznie w życiu ci się nie układa to powinnaś to wszystko ratować! Zgadzam się z tym, że blog jest wspaniały i nie chcę żebyś go zawieszała jednak pomyśl przez chwilę. Wolisz pisać bloga, być smutna i przygnębiona a my razem z tobą czy wolisz zawiesić bloga, poukładać sobie sprawy z przyjaciółmi czy co tam musisz nie wnikam i jak wszystko się ułoży ponownie pisać bloga i napisać, że jesteś szczęśliwa a my będziemy się cieszyć razem z tobą z twojego szczęścia. Oczywiście nie musisz robić tego co ja ci tu napisałam ja tylko sugeruję. Mam nadzieje, że pomogłam i życzę szczęścia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak...ja sama prowadzę bloga i też mam problemy jak każdy z nas i wtedy jak piszę i widzę, że komuś się to podoba lub chociażby skomentował to aż mi się ciepło na sercu robi. Decyzja należy do ciebie a my już uszanujemy(znaczy nie wiem czy wszyscy ale ja na pewno uszanuję) ;*

      Usuń