sobota, 18 stycznia 2014

Liebster Award x3 i The Versetil Blogger Awards

Wreszcie znalazłam czas, by uporządkować te wszystkie nominacje, za które chciałabym podziękować z całego serca. W życiu bym się tego nie spodziewała, a to wszystko dzięki wam! Jesteście najlepsze ♥

Nominacja od heart.♥
1.Co Cię inspiruje do pisania?
odp.Głównie inne imaginy, które czytam i wydarzenia, które czasami mi się śnią :)
2.Książka do której chętnie wrócisz?
odp.Zdecydowanie, "Pamiętnik Nastolatki"
3.Wymarzony zawód?
odp.aktorka lub dziennikarka. Chociaż nie ukrywam, że chciałabym też pisać :)
4.Co cenisz w ludziach?
odp.Szczerość i poczucie humoru.
5.Ulubiony kolor?
odp.Zielony.
6.Ile masz lat?
odp.13, ale rocznik owo 14 haha ;)
7.Ulubiona pora roku?
odp.Lato.
8.Jaki sport lubisz najbardziej?
odp.Piłka nożna.
9.Motto życiowe?
odp."Never Say Never" :)
10.Jakie jest twoje postanowienie noworoczne?
odp.Chcę spełnić swoje marzenia, może nie wszystkie, ale chcę :) Jedno już mi się udało ;)
11.Jak spędzasz czas wolny?
odp.Z przyjaciółmi.

Nominacja od Thissa
1.Ile masz lat?
odp.13, ale rocznik owo 14 ;)
2.Kto jest twoim ulubieńcem?
odp.Jeżeli chodzi o 1D, to Niall :)
3.Byłaś na ich koncercie?
odp.Na One Direction, nie.
4.Co masz z 1D?
odp.Our Moment, poduszkę, kubek, torbę, biografię Harry'ego, biografię Niall'a, Siłę Marzeń, Gdzie jesteśmy, Zero granic, przewodnik na 2013, przewodnik na 2014, bransoletki, naszyjnik, kolczyki, "śpiewającą" kartkę urodzinową :)
5.Jaka jest twoja ulubiona płyta 1D?
odp. Myślę, że nie potrafiłabym wybrać ;)
6.Twoja pasja?
odp.Pisanie, taniec, śpiew.
7.Masz chłopaka lub ktoś Ci się podoba? Zdradź imię.
odp.Nie mam chłopaka i nikt na chwilę obecną, mi się podoba.
8.Jakie są twoje imiona?
odp.Adrianna Katarzyna.
9.Dobrze się uczysz?
odp.Średnio.
10.Jakie jest twoje największe marzenie?
odp.Nie mogę zdradzić :)
11.Czytasz mojego bloga?
odp.Zacznę :)

Nominacja od Emma Payne
1.Czy podoba Ci się moje opowiadanie?
odp.Mhm :)
2.Ulubiona piosenka?
odp.Dawid Kwiatkowski - Biegnijmy Five Remix, Tataghata, Wytrzymać Chcę
One Direction - Little Things, More Than This, Right Now 
Justin Bieber - Baby, Maria, Never Say Never 
3.Lubisz zwierzęta?
odp.Tak.
4.O czym będzie następny rozdział na twoim blogu?
odp.Sami się przekonacie :)
5.Czym się interesujesz?
odp.Pisaniem, muzyką, tańcem.
6.Jak spędzasz wolny czas?
odp.Z przyjaciółmi.
7.Czy żałujesz, że założyłaś bloga?
odp.Oczywiście, że nie!
8.Czy żałujesz, że dowiedziałaś się o 1D?
odp.Oczywiście, że nie!
9.Którego z chłopców lubisz najbardziej?
odp.Niall :)
10.Czytasz moje opowiadanie?
odp.Zaczęłam :)
11.Lubisz chodzić do szkoły?
odp.Nie ;/

Teraz nominacja do The Versetil Blogger Awards, którą dostałam od Niewidzialna osoba dla Ciebie
1.Oprócz Directioner, jestem Kwiatonator, Belieber i Mixer.
2.Wczoraj byłam na koncercie Kwiatkowskiego <3
3.Mieszkam w Gorzowie Wielkopolskim :)
4.Łatwo doprowadzić mnie do płaczu.
5.Jestem strasznie wrażliwą osobą.
6.Bardzo często mi odbija.
7.Szybko się denerwuje.

UWAGA! 
NOMINUJĘ TYLKO DO THE VERSETIL BLOGGER AWARDS!
1. happydayhappylovex.blogspot.com
2. imaginy-one-direction-by-lilly-styles.blogspot.com
3. all-to-make-the-shelter.blogspot.com
4. blue-eyedlove.blogspot.com

To wszystko! Jeszcze raz dziękuję za wszystkie nominacje!
Rozdział przewiduję na jutro :)



1 komentarz: