wtorek, 2 lipca 2013

Libster Awards x3

Nominacja od Zoombi Malik za co ogromnie Ci dziękuję.^^
1.Ile masz lat?
Odp.: 13.
2.Gdzie chciałabyś się wybrać?
Odp.: Do Londynu, gdzie jadę i już nie mogę się doczekać.*__*
3.Skąd jesteś?
Odp.: Gorzów Wielkopolski.
4.Jak masz na imię?
Odp.: Ada.
5.Kogo lubisz najbardziej z 1D i dlaczego?
Odp.: Tak najbardziej, to chyba Nialler.:) Uwielbiam jego niebieskie oczy, śmiech, poczucie humoru, głos, podejście do życia, w ogóle wszystko. (podobnie jak w innych członkach zespołu.).:)
6.Jeśli miałabyś możliwość wykonania piosenki z kimś z zespołu, to jaka byłaby to piosenka i z kim?
Odp. Z Harry'm- Don't Let Mi Go.
7. Tommo czy Horan?
Odp.: Nouis.XD
8.Wiśnie czy czereśnie?
Odp.: Czereśnie.
9.O czym marzysz?
Odp.: Gdybym to ujawniła, to by się nie spełniło.;)
10.Czy masz płytę, lub jakiś inny gadżet z 1D?
Odp.: Oj, mam bardzo dużo gadżetów z 1D.^^
11.Podoba Ci się tatuowanie ciała u chłopaków?
Odp.: Szczerze mówiąc to nie za bardzo. Ale to tylko moje zdanie. Jeżeli Liam, Harry, Louis i Zayn dalej będą sobie je tatuować, to ja jak najbardziej będę ich popierać/wspierać. Z kolei jeżeli Niall, postanowi zrobić sobie swój pierwszy tatuaż, to możliwe że przez chwile będę zawiedziona, ale to chwilę później minie. Chłopcy są dorośli i wiedzą co robią. A My jako Directioners powinniśmy ich w tym wspierać.:)

Nominacja od Nancy Tomlinson za co też ogromnie Ci dziękuję.^^
1.Ile masz lat?
Odp:.13.
2.Masz tt?
Odp.: Mam, ale zbyt często nie używam.:) <klik>
3. Przeczytałaś kiedykolwiek Harry'ego Potter'a?
Odp.: Kilka części, owszem.:)
4.Jadłaś kiedykolwiek kokosa?
Odp.: Nie lubię kokosów.;x
5.Byłaś za granicą? Jak tak, to gdzie?
Odp.: Niemcy, Czechy i teraz będę w Anglii.
6.Ile masz kolczyków w uszach? Na twarzy...gdziekolwiek?
Odp.: Po jednym w uszach,;)
7.Jakiego koloru masz ściany w pokoju?
Odp.: Szary.^^
8.Palisz?
Odp.: NIE!
9.Skoro pomarańcza jest pomarańczowa, to pies jest psowaty?
Odp.: Nie,nie wiem.XD
10.Z jakiego jesteś województwa?
Odp.: Lubuskie.
11.Jak mają na imię twoi rodzice?
Odp.: Basia i Rafał.:)

Nominacja od Onaa_6 za co również ogromnie Ci dziękuję.^^

1.Jak na Ciebie mówią?
Odp.: Normalnie, po imieniu, chociaż jeden kolega mówi Fredward (nie wiem czemu.XD) , a gdy chłopak mnie woła to Ada-da-da-da.:)
2.Ile masz lat?
Odp.:13.
3.Od jak dawna lubisz 1D?
Odp.: Już rok jestem Directioner.♥
4.Co najbardziej cenisz w ludziach?
Odp.: Szczerość i poczucie humoru.
5.Znalazłaś już swoją drugą połówkę?
Odp. Aktualnie mam chłopaka.:)
6.Byłaś w Londynie?
Odp.: Nie, ale jadę w Sierpniu.^^
7.Masz rodzeństwo?
Odp.: Mam młodszego brata, który właśnie dzisiaj kończy 8 lat.♥
8.Wolisz Zayn'a czy Harry'ego?
Odp.: Zarry'ego.XD
9.Ulubiony kolor?
Odp.: Zielony.:)
+Nie wiem czemu, ale było tylko 9 pytań.
Nie nominuję, bo po prostu nie czytam żadnych nowych blogów.:)
I jeszcze jedna ważna informacja. Rozdział na pewno się dzisiaj nie pojawi, bo mój brat ma dziś urodziny. Przyjeżdża rodzina i nie będę miała jak tego zrobić. Możliwe, że w tym tygodniu się pojawi, ale nie jestem pewna. Co jakiś czas klawiatura od laptopa mi się psuje, a to jest strasznie wkurzające,gdy chcę coś napisać. Pisałabym na telefonie, ale niestety musiałam oddać go do naprawy, bo się zepsuł.:( Jeszcze raz dziękuję za wszelkie nominacje i pozdrawiam.:)

8 komentarzy:

  1. Złóż bratu życzenia, a no i muszę się Ciebie o to zapytać:
    ZNASZ DAWIDA KWIATKOWSKIEGO? :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś nominowana do Lister Award szczegóły u mnie
    http://zakochajsiewonedirection1.blogspot.com/
    Paula♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszegoooooooo! - to dla twojego brata ^^
    Gratulacjeeeeeeeeee! - to dla cb ^^
    Huehuehuehuehuee! - a to tak poprostu ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć słońce. ^^;* Chciałam cię poinformować, że PRZENOSZĘ (tylko przenoszę, nie rezygnuję) bloga inne-opowiadanie-o-1D.blog.onet.pl na:
    http://nowe-rozdzialy-zycia.blogspot.com/
    Skopiowałam tamte starsze rozdziały tu. Nie wchodź już na tamten blog na onecie, bo wkrótce go skasuję. Teraz będę dodawać rozdziały (to będzie ciąg dalszy tej samej historii) na blogspocie. Onet już powoli działa mi na nerwy, dlatego postanowiłam go usunąć. Mam nadzieję, że nie jesteś zła. Mam wrażenie, że tak będzie nawet lepiej. :) Pozdrawiam - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominuję cie do Liebster Award !
    Szczegóły u mnie :
    http://mojeopowiadanieoo1d.blogspot.com/
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo <333 Też jestem z GW <3333 Trzymaj mój numer gg: 43361818 - może się jakoś zgadamy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdro od wójka-bartek-borys

    OdpowiedzUsuń