sobota, 7 września 2013

Przepraszam...

Przepraszam Was za brak rozdziału. Wiem, że nie ma go już bardzo, bardzo długo, ale zapewne każdy przechodził przez coś takiego jak "brak weny". Naprawdę próbuję coś napisać, niestety za każdym razem mi nie wychodzi. Drugim powodem jest brak czasu, ponieważ poszłam do 1 gimnazjum i teraz naprawdę jestem zawalona różnymi diagnozami, a dojazd ze szkoły też nie jest taki krótki. Może uda mi się napisać coś, w ciągu następnych dni, ale nie obiecuję. Motywację dają mi też komentarze, których ostatnio jest coraz mniej. Nie wiem, może nie piszę już tak dobrze. Dobrze wiecie, że jesteście wspaniałe, ale ja naprawdę potrzebuje czasu żeby dla Was napisać i oczywiście, żeby to wyszło. Zawiodłyście się na mnie, prawda? Ja też się na sobie zawiodłam...
W każdym bądź razie, jeżeli ktoś ma jakieś pytania, jestem na ask'u.
I mogę Wam przyrzec, że rozdział się pojawi, ale nie wiem kiedy.
Kocham Was...<3

5 komentarzy:

  1. też przez takie coś przechodzę nic się nie stało jeśli będziesz miała czas, wenę i parę dobrych paczek żelków na pewno napiszesz coś wspaniałego czekam więc z niecierpliwością wręcz oczekuje i nie przejmuj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bynajmniej nie zawiodłaś, i nie myśl tak proszę o sobie. Każdy ma słabsze dni i nie umie nic napisać, ja też nie potrafię ostatnio żadnej myśli zamienić w słowa, dla tego spróbowałam zrobić drugie opowiadanie od początku żeby mieć świeże pomysły w trakcie pisania tamtego wpadło mi do głowy kilka nowych pomysłów które mogłabym użyć w poprzednim, według mnie piszesz naprawdę świetnie ja w twoim wieku nigdy bym nie pomyślała żeby chociaż spróbować napisać jedno słowo, stworzyć własną historię i pchnąć w to życie... Powiem tak, mnie nie zawiodłaś i nigdy tego nie zrobisz, jestem pod ogromnym wrażeniem tego jak piszesz i zawsze będę, a wydaje mi się że gorzej pisać nigdy nie będziesz jedynie lepiej :)
    Wow ale komentarz walnęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może źle się wyraziłam... w ostatnim zdaniu nie chodziło mi że źle piszesz, wspaniale to robisz... źle dobrałam słowa przepraszam :(

      Usuń
  3. Nikogo nie zawiodłaś, uwierz mi. Też jestem teraz w 1gim. i rozumiem że nie masz na nic czasu, a każdemu może zdarzyć się brak weny. Też Cię kocham ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, rozmawiałyśmy na ten temat. Pamiętaj, że zawsze będziemy! Nikogo nie zawiodłaś! Każdy ma szkołę i naukę. W stu procentach cię rozumiemy. Napiszesz rozdział wtedy kiedy będziesz mogła. Kiedy będziesz miała wenę i czas. Będziemy czekać nawet i wieczność, wiesz? Dla kogo? Dla ciebie i tego bloga. Jesteś niesamowitą osobą, Ada i nie rozumiem, dlaczego stwierdzasz akurat, że nas zawiodłaś. Nie jest tak i nigdy nie będzie. Mówiłam ci, TWOJE ROZDZIAŁY ZAWSZE BĘDĄ UDANE I WSPANIAŁE.
    "Piszę rozdział....ale nie wiem czy mi się uda ...:c‎ Sweety ♥
    Na pewno będzie udany :)) (3 dni temu)"
    Pamiętasz?
    Czekam na rozdział, powodzenia :) Też cię kocham <3

    OdpowiedzUsuń