poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Liebster Awards x4 i The Versatile Blogger x4

No hej!
Jestem po dość długiej przerwie, która spowodowana była po części sprawami prywatnymi. Może nie są to moje najlepsze wakacje, ale jednak wakacje, z których chciałabym w pełni skorzystać :)
Wczoraj wróciłam z nad morza, jutro jadę z przyjaciółką na trzy dni do mojej babci - tydzień zaplanowany ;)
Jednak weszłam na laptopa, a tu niespodzianka! Klawiatura działa!
Nie wiem, naprawdę nie wiem, jak mam Wam dziękować, za te 20.000! Same słowa tu nie wystarczą...ja sama nawet nie wiem jak to napisać. Nigdy w życiu, nie spodziewałam się takich statystyk, ale to wszystko, tylko i wyłącznie dzięki Wam. Dziękuję, dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję! Na ten czas, postanowiłam zająć się nominacjami, a rozdział...POJAWI SIĘ O PÓŁNOCY!
Więc, kto chce ten czeka do tej godziny, a kto chce idzie spać ;p
Zacznę od The Versatile Blogger, których jest aż 4!
Dziękuję za tą nominację: Zoombi Malik xxPaulaxxKarolina Ustupska i Paulina Ktoś.
1. Jestem Directioner, Belieber, Mixer, Selenator i Kwiatonator. 
2. Mam młodszego brata, Directioner'a.
3. Nie mam żadnej kuzynki, sami kuzyni.
4. Mieszkam w Gorzowie Wielkopolskim.
5. Widziałam Kwiatkowskiego 5 razy.
6. Mam 4-letniego kuzyna, który jak go poproszę śpiewa OWOA.
7. Boję się pająków i żab.     
Teraz nominacje do Liebster Awards, których też jest 4!
Pytania od Luna Moon
1.Jak masz naprawdę na imię?
Odp.Ada.
2.Co blogowanie wniosło do twojego życia?
Odp. Na pewno dużo uśmiechu i satysfakcji :)
3.Czy grasz na jakimś instrumencie?
Odp. Nie, ale chcę nauczyć się nauczyć na gitarze.
4.Co skłania Cię, do myślenia o życiu?
Odp.Wydarzenia i sytuacje.
5.Czy jest ktoś taki w twoim życiu, kto wspiera Cię zawsze i wszędzie?
Odp. Jest :)
6. Czego najbardziej lubisz słuchać?
Odp. Moich idoli ;)
 7.Czy denerwuje Cię, gdy rodzice zaczynają mówić "Kiedy ja bylem w twoim wieku..."?
Odp. Nie wydaje mi się, żeby u mnie takie coś miało miejsce, ale gdy rzeczywiście zaczynają tak mówić, nie denerwuje mnie to zbytnio.
8.Masz jakieś zwierzątko?
Odp. Mam :)
9.Czy uważasz, że rude jest fałszywe?
Odp. Nie mam do tego argumentów.
10.Ulubiona książka?
Odp. Seria "Pamiętnik Nastolatki"
11.Ulubiony film?
Odp. LOL i This Is Us ( wiem, że jeszcze nie wyszło )
Nominacja od Ho ney
1.Co sprawiło, że zaczęłaś pisać bloga?
Odp. Moja wyobraźnia :)
2.Co jest twoim największym marzeniem?
Odp. Nie powiem.
3.Masz jakieś zwierzę? Jak tak, to jakie?
Odp. Świnkę morską-Polę :)
4.Masz rodzeństwo?
Odp.Mam.
5.Ulubiony aktor/aktorka?
Odp. Borys Szyc/ Selena Gomez :)
6.Ulubiona książka?
Odp. Seria "Pamiętnik Nastolatki"
7.Ulubiony film?
Odp. LOL i This Is Us.
8.Jakiej muzyki słuchasz?
Odp. Muzyki moich idoli :)
9.Kto jest twoim najlepszym przyjacielem/przyjaciółką?
Odp. Moja niezastąpiona Wiktoria.^^
10.Ulubiona potrawa?
Odp. Brak.
11.Co byś zrobiła, gdyby całe One Direction, zapukało do drzwi twojego domu?
Odp. Nigdy nie wiemy, co zrobimy w danej sytuacji ;)
Nominacja od Noamaninum Shaker
UWAGA DO NIEJ!
W nominowanych blogach, źle napisałaś adres mojego :)
1.Masz jakieś zwierzę?
Odp. Mam.
2.Masz jakieś hobby?
Odp.Mam.
3.Co Cię nakłoniło, do pisania bloga?
Odp. Rodzice i wyobraźnia :)
4.Jakiego gatunku muzyki słuchasz?
Odp. Pisałam już tyle razy, że mi się nie chce ;)
5.Ulubione danie?
Odp. Brak.
6.Ulubiony kolor?
Odp. Zielony :3
7.Ile masz lat?
Odp. 13 :)
8.Pierwsze, drugie imię?
Odp. Adrianna Katarzyna :)
9.Ulubiony artysta?
Odp. Rozumiem, że solowy .:) Justin Bieber i Dawid Kwiatkowski.
10.Jak długo masz zamiar prowadzić bloga?
Odp. Tak długo, aż będziecie ze mną :)
Było tylko 10 pytań.
Nominacja od Melody Styles
1.Jak masz na imię?
Odp. Ada :)
2.Masz rodzeństwo?
Odp. Mam.
3.Ile masz lat?
Odp. 13 ;)
4.Jakie masz hobby?
Odp. Taniec, śpiew i pisanie :)
5.Ulubiona piosenka? (niekoniecznie 1D) 
Odp. Jeżeli nie 1D, to:
Selena Gomez- Slown Down
Dawid Kwiatkowski- Biegnijmy
Justin Bieber- Never Say Never 
6.Do jakich fandomów należysz?
Odp. Directioners, Beliebers, Mixers, Selenators i Kwiatonators :)
7.Co robisz w wolnych chwilach?
Odp. Spotykam się z przyjaciółmi.
8.Imię najlepszego przyjaciela/ przyjaciółki?
Odp. Wiktoria ;)
9.Ile blogów prowadzisz?
Odp. Dwa :)
10.Ile blogów czytasz?
Odp. Naprawdę duuuużo ;)
11.Zostałaś wcześniej nominowana do Liebster Awards?
Odp. Oj, tak ;3
Jeszcze raz dziękuję!
Do PÓŁNOCY!

1 komentarz: